Po uspešno izpeljanem projektu Top ideje 2016 smo se v Lesnini in mömaxu z veseljem odločili nadaljevati uspešno sodelovanje in podpreti tudi letošnje mlade oblikovalce, ki bodo tako dobili priložnost, da se predstavijo širši javnosti in vstopijo na trg.
Spoznajte pohištvenega giganta XXXLutz ter njegovi uspešni znamki mömax in Lesnina
Leta 1945 ustanovljeno podjetje je začelo delovati v matični hiši v avstrijskem mestecu Haag am Hausruck in se vse do danes postopoma razvilo v eno največjih trgovinskih skupin. Trenutno ima skupina XXXLutz 210 trgovin s pohištvom v Sloveniji, Avstriji, na Hrvaškem, v Nemčiji, na Češkem in Slovaškem, Madžarskem, Švedskem in v Srbiji. Povprečno se na leto odpirajo po trije novi centri. Več kot tri desetletja uspeva skupini povečevati prodajo in ustvarjati zadovoljiv dobiček. V zadnjih desetih letih beležimo tudi povprečno 6-odstotno letno rast zaposlovanja. Trenutno je v skupini več kot 20.000 zaposlenih! Skupina XXXLutz je v obdobju od 2005 do 2016 beležila povprečno letno rast prometa v višini 12 odstotkov. Na letni ravni ustvari skupina XXXLutz okoli 3,4 milijarde evrov prihodkov. Po rangiranju organizacije »Europe‘s 500« XXXLutz še naprej ostaja med top 20 dinamičnimi podjetji v Evropi. Uvrstitev pa še naprej ohranja z izpolnjevanjem pogojev, kot so rast, ustvarjanje novih delovnih mest, poslovna uspešnost in celovit podjetniški pristop.
Trgovine, ki spadajo v skupino XXXLutz, se uvrščajo med najbolj moderne ponudnike pohištva, ki narekujejo nove trende in so zelo dobro založene. Najvišji standard narekujejo s celostno ponudbo in izjemnimi storitvami za stranke. Kot odgovor na raznolike potrebe svojih strank je skupina XXXLutz razvila številne produktne linije, ki nagovarjajo različne ciljne skupine in na trgu nastopajo z različnimi marketinškimi koncepti.
Blagovna znamka Lesnina je znana v Sloveniji že 68 let. Lesnina gradi na zaupanju strank, ustvarja prijetno nakupno okolje, v katerem imajo stranke največji izbor pohištva in dodatkov za dom, s pomočjo katerih ustvarijo toplino doma. V Lesnini dobijo najboljšo kakovost po najboljših cenah. Skladno s tem je z letom 2016 Lesnina osvežila svojo komunikacijsko podobo in predstavila nov pozicijski slogan »Dobrodošli doma!«, hkrati pa je leta 2017 predstavila prenovljeno in najbolj moderno trgovino s pohištvom Lesnina v Sloveniji, ki je v Ljubljani na Brdu. Nova komunikacijska podoba blagovne znamke temelji na poudarjeni emociji občutenja doma kot osrednjega življenjskega prostora in svojo zgodbo pripoveduje skozi vsakdanje, nenarejene trenutke, povezane z našimi bivalnimi prostori mömax. Še vedno relativno mlada, a do sedaj že dobro uveljavljena in priljubljena znamka pri nas, ki slovi po svoji drznosti in drugačnosti. mömaxov koncept lahko opišemo z besedami moderen, trendovski, pester in raznolik. Navdih in najrazličnejše bivanjske ideje pod prepoznavnim sloganom „In takoj je videti bolje!“ so v mömaxu predstavljene v obliki cenovno ugodnih in dobro premišljenih stanovanjskih rešitev. Skoraj vsak mesec mömax preseneti z novimi barvnimi in slogovnimi svetovi, prav tako pa navdušuje tudi s svežim, drznim in velikokrat provokativnim marketinškim pristopom, ki je prav tako pomemben del strategije razvoja in pozicioniranja znamke mömax na slovenskem trgu. Na ta način želimo nagovoriti tudi mlajši del populacije, ki živi, misli in kupuje hitro, a kljub temu premišljeno, ki ima do potankosti izdelan lastni slog, a ga kljub temu z veseljem hitro spreminja. Vse to je del filozofje in ponudbe mömaxa v Sloveniji.
Skupina XXXLutz sodi med največje trgovce s pohištvom
na svetu
V mömaxu in Lesnini smo se za sodelovanje pri projektu Top ideje v okviru sejma Ambient Ljubljana 2017 že drugo leto zapored odločili zato, ker pri obeh znamkah znotraj skupine še naprej išcemo sveže in dobre zgodbe ter z veseljem podpiramo drznost in inovativnost pri ustvarjanju kreativnih bivanjskih rešitev. Eno od naših številnih skupnih vodil je tudi podpora najboljšim idejam za prihodnost, zato želimo s kontinuiranim sodelovanjem pri projektu Top ideje in s podporo vsem sodelujočim mladim oblikovalcem dati priložnost izvirnim in kreativnim idejam, za katere vemo, da jih v slovenskem prostoru ni malo in v kar se vedno znova skozi sodelovanja pri tovrstnih projektih tudi prepričamo iz prve roke. Poleg finančne podpore projektu, skozi katero bomo vsem letošnjim razstavljavcem projekta Top ideje omogočili, da svoje produkte in idejne zasnove predstavijo na sejmu Ambient, bomo tistim najboljšim, ki jih bo izbrala strokovna komisija, tudi letos omogočili, da svoje izdelke razstavijo tako v Lesnini kot tudi v mömaxu. Tudi letos z velikim veseljem pričakujemo izvirne in kreativne rešitve, ki bodo ponovno pokazale izrazno moč slovenskih oblikovalcev in oblikovnih inovatorjev. Teh v slovenskem prostoru ne manjka, zato jim z veseljem pri prvih korakih, ki jih s sodelovanjem pri projektu Top ideje sejma Ambient naredijo pri vstopu na širši trg, ponosno pomagamo in jih podpremo.